Image

Veća važnost internih linkova

30.11.-0001. u kategoriji  Onpage optimizacija
Autor: Bruno Šarić

Veća važnost internih linkova

Već mjesecima, kako se određene promjene algoritma događaju, sve veću i veću važnost dobivaju interni linkovi, linkovi koji se nalaze 1,2 pa i više klikova od početne stranice. Uz to domene koje su dosad imali jak pattern linkova sad su postale još jače same od sebe tj. tom promjenom, važnost takvih domena odsad je još izraženija u rezultatima pretraživanja. Evo primjera, ako imate sljedeće linkove:

1. domena.com

2. domena.com/kategorija/

3. domena.com/kategorija/podkategorija/

4. domena.com/kategorija/podkategorija/podpodkategorija/

I recimo da je link broj 4 dosad na ključnu riječ podpodkategorija bio negdje na 7 stranici, taj link je nakon ovih promjena dobio značajan boost ili pomak i popeo se barem duplo. Isto vrijeme i za sve ostale linkove pod 1, 2 i 3. Ako recimo ste imali 500 posjeta dnevno i vidjeli značajniji pomak od nekoliko stotina više, stalan pomak, upravo je ovo razlog tome. Možete provjeriti rejting na interne linkove, ukoliko imate 500 stranica i svih 500 se popne u rejtingu to se jasno vidi u statistici u obliku posjete i porastu broja specifične fraze koju je netko tražio.

Promjena je jako vidljiva na jačim domenama, domenama koje imaju jak pattern linkova.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward