Nije dovoljno mjeriti konverzije već i reagirati nakon njihovog mjerenja
Danas je znatno više webmastera upoznato sa mogućnošću mjerenja konverzija, bilo putem Google Analyticsa ili Google Adwordsa ili pak putem sasvim trećeg alata, no postavljanje mjerenja nije dovoljno samo po sebi. U vrlo velikom broju situacija vidim da webmasteri imaju postavljena mjerenja te imaju sve izmjerene podatke, no nitko ne reagira na njih. Zašto biste postavili bilo kakva mjerenja ukoliko nakon dobivenih podataka ne pokušavate stvari učiniti još boljima za vas? Ako postavite praćenje prodaje vaših proizvoda putem svog webshopa i dođete do podatka da na svakih uloženih 345,45 kn nešto prodate zašto ne pokušate smanjiti tu cijenu konverzije? Zašto ju ne biste smanjili na 50,00 kn ili 40.00 kn? Zašto ne provjerite zašto vam je cijena tolika i tolika i ne pokušate pronaći način kako ju smanjiti. Cijela poanta mjerenja konverzije postoji zato da budete pametniji i da na temelju dobivenih podataka reagirate, stoga reagirajte.