Uključite pojam cijena, cijene i cjenik u listu svojih ključnih riječi
Prodajete li nešto putem svojih web stranica, proizvod ili uslugu, nemojte preskakati ključne riječi koje u sebi sadrže "cijena", "cijene" ili "cjenik". Prodajete li računala ključne riječi "cijena računala", "cijene računala", "cjenik računala" su vam najvjerojatnije ključne riječi koje će nešto i prodati jer se iz njih vidi namjera kupnje. Naravno to nisu jedini izrazi tog tipa, tu su recimo i "gdje kupiti čarape", "kako kupiti čarape", "koje su čarape najbolje", "najpovoljnije čarape" itd. Uključite te riječi u svoju listu ključnih riječi i nemojte ih preskakati. Često se događa da navedeni izrazi padaju u drugi, treći plan u cijeloj strategiji, a navedeno bi trebalo biti u prvom planu.
Analiziraj svoju web stranicu
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr