Image

Redovito objavljivanje jedinstvenog sadržaja je bitan faktor za postizanje bržeg i boljeg rejtinga

13.09.2012. u kategoriji  Google
Autor: Bruno Šarić

Redovito objavljivanje jedinstvenog sadržaja je bitan faktor za postizanje bržeg i boljeg rejtinga

Proučite li bilo koji članak koji navodi i objašnjava faktore koji utječu na rangiranje na Googleu vidjeti ćete da svi imaju faktor vezan uz frekvenciju objavljivanja sadržaja. Navedeni faktor često navode pod pojmom “freshness of content”. Uz taj faktor se često javlja i pojam jedinstvenog sadržaja ili “uniqueness of content”. Ta dva faktora su danas jako bitna, a update koji je vezan za njih dogodio se još početkom 2011. godine te je službeno potvrđen putem službenog Googleovog bloga. Zatim je tu još došao Panda update koji je baš vezan uz jedinstvenost samog sadržaja. Odličan blog post na tu temu imate i na SEOmozovom blogu u postu sa nazivom Freshness Factor: 10 Illustrations on How Fresh Content Can Influence Rankings.

Uglavnom ta dva faktora su danas izuzetno bitna. U interesu vam je redovito producirati sadržaj što je moguće bolje kvalitete te ga putem društvenih mreža podijeliti kako bi se nastavio dalje dijeliti od strane drugih korisnika. Želite li se nametnuti u svojoj industriji i biti primjećeni to vam je jedan od boljih načina kada je u pitanju Google. Kreiranjem i objavljivanjem sadržaja te njegovim dijeljenjem javljate Google tko ste i gdje želite biti stoga što kvalitetnije to odradite kvalitetnije će vam se to odraziti na rejtingu (ukoliko ste naravno ispoštovali osnove optimizacije). Krajnje je vrijeme da počnete sa kreiranjem vlastitog sadržaja ili će vas konkurencija jednostavno preskočiti.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward