Image

Naziv domene više nema toliku važnost

06.10.2011. u kategoriji  Google
Autor: Bruno Šarić

Naziv domene više nema toliku važnost

Ključna riječ u nazivu domene je faktor i to je opće poznata činjenica. Domena kljucnarijec.hr ili kljucnarijec.com relativno je jednostavno dolazila do rejtinga na "ključna riječ". Čak i bez truda sa vremenom, to ste vjerojatno i sami primjetili. Zato smo se i svi trudili nabaviti takve domene. To je bio glavni razlog zašto su neke domene došle na prvu poziciju iako su konkurentske domene znatno jače u očima tražilica. Domena je igrala nevjerojatno jaku ulogu.

To se sada promijenilo. Ne točno danas, jučer, prošli mjesec već prije godinu dana, možda čak i nešto više od toga. Ključna riječ u nazivu domene više ne igra niti blizu takvu ulogu kakvu je igrala prije stoga možete odahnuti i izabrati domenu kojoj ćete graditi brand. Važnost ključne riječi u nazivu domene je po meni sada prešla na stranu jačine branda. Izgradite li dovoljno jak brand domeni sasvim ćete se normalno moći rangirati u rezultatima pretraživanja. Neće vam i dalje biti jednostavno preskočiti domenu sa točnom ključnom riječi u nazivu, ali su vam sada šanse znatno bolje. Pogotovo ukoliko je riječ o novim domenama te o prvoj poziciji koju domena sa točnom ključnom riječi u sebi još ne drži. Tu su vam šanse još veće.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward