Image

Hrvatske domene nemaju niti 50 linkova

16.08.2011. u kategoriji  Offpage optimizacija
Autor: Bruno Šarić

Hrvatske domene nemaju niti 50 linkova

Kada biste si uzeli malo vremena i napravili interno istraživanje koliko linkova prema domeni ima prosječna hrvatska domena, možda biste se i iznenadili. Rijetko kad sam naišao na domenu sa jakim link profilom. Stvarno ih nema puno. Čak i domene koje su 10 godina na tržištu znaju imati manje od 50 linkova prema sebi. Evo čisto za primjer uzeo sam screenshotove jakih brandova u automobilskoj industriji i njihovih domena:

  1. Ford.hr - 66 linkova prema domeni
  2. Mazda - 47 linkova prema domeni
  3. Audi.com.hr - 17 linkova prema domeni
  4. Toyota.hr - 66 linkova prema domeni
  5. Citroen.hr - 52 linka prema domeni

Kada bi istu stvar išao provjeravati za prehrambenu industriju, tekstilnu industriju, razne proizvodnje čak i turizam brojke bi bile znatno manje. Nažalost nitko ne brine o broju linkova kada je u pitanju SEO, a svi znaju da bez njih nema rejtinga. Razlog je jednostavan. Link building je za mnoge jako zamorna stvar za odrađivati. Iako izgleda da je 47 linkova malo za nabaviti kada se krene stvar odrađivati to potraje i zahtijeva dosta živaca.

Lista od 50 linkova

Složio sam listu od 50 dobrih linkova koje možete dobiti, neću reći jednostavno, nego uz manje truda i ta lista je sada sastavni dio svakog pretplatničkog paketa na servisu www.optimizacija.com. Nakon što putem servisa kreirate novu kampanju za svoju domenu dobiti ćete 50 preporučenih linkova. Odradite li to praktički ste brojčano blizu nivoa brandova koje sam naveo iznad.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward