Image

Konverzija ili brzina učitavanja stranice, što je bitnije?

30.11.-0001. u kategoriji  SEO općenito
Autor: Bruno Šarić

Konverzija ili brzina učitavanja stranice, što je bitnije?

Uvijek me začudi kako su ljudi fokusirani na sve samo ne na ono na što bi trebali biti. Imate hotel, apartman ili pak prodajete proizvod ili uslugu, što je bitnije, konverzija ili brzina učitavanja stranice? Svi će odgovoriti konverzije, ali kao na sve treba misliti pa i na brzinu učitavanja stranice jer to je nova stvar koju je Google izmislio pa treba paziti, ostati u toku sa stvarima.

Iz svog vlastitog iskustva, posebno kroz zadnjih godinu dana, 99% komercijalnih domena dan danas nema (ispravno ili neispravno) podešeno praćenje konverzija preko Google Analyticsa (ili bilo koje druge aplikacije), no uporno se brinu o brzini učitavanja stranica, title tagovima, meta description tagovima, heading tagovima, canonical tagovima i svim sličnim stvarima. Čak i ulože i plate firmama da im sve to podese, ali da bi izmjerili povrat svojih uloženih novaca, to nažalost nikako ne ide. Troši se, ulaže se bez da se zna da li se to uopće isplati ili ne.

Badava vam sve to, ako ne pratite konverzije i ROI.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward