Image

Bez SEO osnova nema više niti jeftinog PPC oglašavanja

30.11.-0001. u kategoriji  Google Adwords
Autor: Bruno Šarić

Bez SEO osnova nema više niti jeftinog PPC oglašavanja

Vjerujem da ste već pogledali službeni video Googlea na temu kako funkcionira Google Adwords. Ako niste nalazi se ovdje: Introduction to the Google Ad Auction.

Osim što vam video vrlo jednostavno objašnjava osnove funkcioniranja te PPC platforme isto tako vam i vrlo konkretno govori da se više ne možete niti jeftino oglašavati ako nemate optimizirane web stranice. Jedna od bitnih sitnica koja utječe na Quality Score pa time i na cijenu i prikazivanje samih oglasa su landing stranice ili stranice na koje šaljete posjetitelje kad kliknu na vaš oglas. Ukoliko te stranice nisu optimizirane kako treba pitanje je da li će vam se uopće vrtiti oglasi te koliko ćete plaćati za njih. Pošaljete li posjetitelje na krivu landing stranicu Google će vam prestati vrlo brzo vrtiti oglase jer će vam biti slab Quality Score. Ukoliko vam sadržaj stranica ne odgovara oglasu Google će vam vrlo brzo ugasiti oglas ili povećati cijenu po kliku.

Ukoliko želite provjeriti koliko osnove optimizacije utječu na vaše sponzorirano oglašavanje na Googleu promijenite samo title tag da ne odgovara sadržaju stranice i vrlo brzo ćete vidjeti razlike u cijeni i broju prikazivanja oglasa ukoliko će se oglas uopće i vrtiti.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward