Image

Google Analytics ne bilježi posjetu ispravno

30.11.-0001. u kategoriji  Google Analytics
Autor: Bruno Šarić

Google Analytics ne bilježi posjetu ispravno

Začudilo me koliko ljudi ne zna da Google Analytics često ne bilježi posjete ispravno. Vjerojatno ste to prvi put primjetili ako ste koristili Adwordse za posjetu i uspoređivali statistiku klikova iz Adwords sučelja i onu u samom Analticsu (paid vs. non paid). Te dvije brojke su se uvijek razlikovale i neki puta drastično. Na službenom blogu Analticsa imate post još iz veljače 2008. godine gdje se to objašnjava: Where Did My Paid Search Traffic Go? Iako se u tom postu navodi da je Auto Tagging opcija po defaultu uključena i dalje se brojke znaju poprilično razlikovati i dalje mjerenja baš nisu kako treba. Isto se događa sa mjerenjem klikova na flash bannere i različite posjete koja dolazi preko redirektanih linkova.

Ako želite to izbjeći i dobiti ispravne brojke morate ručno kreirati parametre za landing stranicu koju oglašavate. Ti parametri koje Analytics savršeno razumije nalaze se u njihovom FAQ-u u obliku URL Builder alata. Za svaku kampanju koju radite možete kreirati odgovarajuće parametre i posebno ju zabilježiti u samoj statistici. Ukoliko to ne napravite najvjerojatnije će vam neka od plaćenih posjeta, banner posjeta i posjeta preko redirektanih linkova završiti kao direct bookmark, referral ili neće biti zabilježena kao plaćena već kao organic search.

Analytics je super alat, ali ga treba za neke stvari znati ručno podesiti.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward