Image

Google Adplanner vs. Gemius

30.11.-0001. u kategoriji  Google
Autor: Bruno Šarić

Google Adplanner vs. Gemius

Stigao je novi servis od strane Googlea, Google Adplanner. Radi se o aplikaciji namijenjenoj media buyerima, osobama koje zadužene za kreiranje medijskih kampanja i zakup oglasnog prostora. Dosad smo listu najposjećenijih stranica imali od strane Gemiusa, no pojavom ovog servisa i sami Google je ponudio svoju listu najposjećenijih stranica. Nakon što se prijavite sa svojim korisničkim imenom na servis i odaberete Hrvatsku dobiti ćete navedeni popis. Uzmite u obzir da se radi o Beta verziji i da nisu svi uključeni. Trenutno ne postoji opcija da prijavite vaše stranice na listu.

Za razliku od Gemiusa Google Adplanner će imati daleko veći broj domena na svom popisu. Kao što sam naveo gore ne postoji mogućnost prijave na listu, ali isto tako niti odjave. Jedini način odjave koji se navodi u Helpu ovog servisa je da zabranite tražilicama da vam indeksiraju stranice što vjerujem nikome neće pasti napamet. Ili možda hoće? Na Gemiusu se možete odjaviti ili sakriti kada zaželite. Također na listi se neće moći naći domene koje krše Google Webmaster Guidelines. Podataka o samom webu ima dosta, od same posjećenosti koja se mjeri cookie based tehnikom u periodu u 30 dana do same demografije, ključnih riječi, grafova, trendova itd. Postoji mogućnost vrlo detaljnog filtriranja po ključnoj riječi, po imenu domene, po nastavku domene i raznim drugim kriterijima što se kod Gemiusa posebno plaća ako se ne varam. Sve što je Gemius dosad nudio kao plaćenu verziju Google će dati vjerujem potpuno besplatno. Od svih opcija koje sam dosad vidio i malo isprobavao Google je sve bolje napravio od Gemiusa.

Hoće li svi preći sa Gemiusa uskoro na Google AdPlanner, vidjet ćemo.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward