Image

GoHome priča i GoHome Professional

30.11.-0001. u kategoriji  Seminari i događanja
Autor: Bruno Šarić

GoHome priča i GoHome Professional

Ako ste kad imali pristup statistici neke agencije ili portala za nekretnine vjerujem da ste primjetili da je jedan od daleko najjačih referala nakon Googlea GoHome.hr. Ja sam se u to uvjerio barem u 4-5 statistika gdje su brojke bile stvarno predobre, radi se o desecima tisuća posjeta mjesečno. O GoHome tražilici vjerujem da baš ne znate puno jer ni ja sam dosta tih stvari nisam znao dok nisam popričao sa ljudima koji stoje iza same ideje i tražilice. Pa evo malo da vas upoznam što se događa sa tom tražilicom obzirom na njihov uspjeh na hrvatskom i stranom webu.

Za početak ću spomenuti par općenitih sitnica vezanih uz njih. Tražilica je u vlasništvu tvrtke Pravi Klik d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, razvojnim centrom u Splitu te uredima u Milanu, Pragu i Ljubljani. Nastala je spojem dviju tvrtki koje su već uspješno radile u industriji nekretnina, Heliobit i Bujas & Sin. Sami projekt privukao je ulaganje od 850 000 eura od slovenskog fonda Poteza. Tvrtka trenutno ima 19 stalno zaposlenih ljudi (čak 5 različitih nacionalnosti) . Domene su sljedeće:

  1. www.gohome.it – talijanska verzija putem koje se pretražuje preko 2 300 000 nekretnina.
  2. www.gohome.si – slovenska verzija tražilice koja pretražuje preko 50 000 nekretnina.
  3. www.gohome.cz – češka verzija koja pretražuje preko 450 000 nekretnina. U tijeku je postupak otvaranja firme.
  4. www.gohome.co.rs – srpska verzija sa preko 100 000 nekretnina. Otvaranje firme i službeni početak se planira do početka travnja ove godine.
  5. www.gohome.sk – slovačka verzija, beta verzija starta 1.3.2009
  6. www.gohome.eu – njemačka verzija tražilice koja pretražuje preko 370 000 nekretnina u Njemačkoj.
  7. www.gohome.hr – hrvatska verzija.

Do kraja 2009. godine u planu je otvaranje još nekoliko europskih država.

Od sitnica koje bi vas još mogle interesirati tu je GoHome Professional, online statistika za agencije i portale nekretnina čije se nekretnine nalaze u rezultatima pretraživanja. Putem alata je moguće točno vidjeti koliko vam tražilica šalje posjetitelja na dnevnoj i mjesečnoj bazi. Moguće je vidjeti top upite preko kojih su korisnici tražilice došli do vas. Moguće je vidjeti točan broj klikova na organske i sponzorirane rezultate obzirom da GoHome ima razvijen i PPC model oglašavanja poput Adwordsa. Opcija ima još, na mnogima se još i radi, sa ciljem da se da što bolji uvid kako funkcionira sama tražilica, ali i kakvi su trendovi u samoj industriji.

Kada budete idući puta bili u industriji nekretnina kao što ne bi smjeli zaboraviti Google tako ne bi smjeli niti zaboraviti GoHome. A i lijepo je vidjeti da se i u Hrvatskoj ovakve stvari događaju i da Hrvatska može osvajati strana tržišta svojim aplikacijama.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward