Image

Bez ključne riječi na stranici teško do rejtinga

30.11.-0001. u kategoriji  Onpage optimizacija
Autor: Bruno Šarić

Bez ključne riječi na stranici teško do rejtinga

Ključna riječ na koju želite biti u vrhu mora biti i na samoj stranici, i to ne samo jednom, dvaput ili triput, već u svim bitnim dijelovima stranica. Iako to sad zvuči kao nešto što svi znaju, svako malo naletim na stranice gdje se ključna riječ jednostavno premalo spominje i to još na krivim mjestima. I sam ponekad ne obraćam pažnju na to, nedavno sam pokušavao shvatiti zašto stojim tako loše na jednoj ključnoj riječi da bih skužio da ju imam jednom u title tagu i samo jednom na stranici. Što mislite što se dogodilo kada sam ju dodao malo više puta i na pravim mjestima? Dvije stranice više.

Tražilice zanima sadržaj i zbog toga postoje i zbog toga očekuju da će se ključna riječ pojaviti na stranici. Očekuju da će se pojaviti i na pravim mjestima, onim uobičajenima tipa h1, h2, title tag, navigacija, sadržaj, link itd. Ukoliko se češće spominje na stranici to je signal tražilicama o čemu se na stranicama radi, no nemojte to previše povezivati sa keyword density alatima i formulama jer nije poanta da ključna riječ bude najviše puta pronađena u sadržaju već da bude na pravim mjestima.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward