Image

Twitter, Facebook status, Shoutem, Pratime

30.11.-0001. u kategoriji  Seminari i događanja
Autor: Bruno Šarić

Twitter, Facebook status, Shoutem, Pratime

Facebook ima status. Twitter je trenutni status. Svaka nova društvena ili nedruštvena mreža će najvjerojatnije od sada imati neki oblik statusa putem koje će svaki korisnik moći reći svijetu da se upravo ustao, oprao zube, bio na WCu ili pak naletio na neki super link ili oboje. Ja ću se fokusirati isključivo na taj efekt super linka.

Zašto su Twitter, Facebook, Shoutem, Pratime i ostali slični sajtovi super za promociju weba? Zato što kroz određeno vremensko razdoblje korištenja tih aplikacija steknete nekoliko stotina prijatelja, neprijatelja i potpunih neznanaca od kojih svaki od njih također imaju nekoliko stotina prijatelja, neprijatelja i potpunih neznanaca. Drugim riječima tu je cijela mreža ljudi koja jedva čeka da čuje što ima novo kod vas. Stoga kada pokrećete novi projekt ili pak jednostavno želite obavijestiti veliku količinu ljudi da ste napisali neki odličan članak jednostavno se ulogirate i u 140, 255 ili 300 znakova kažete: gle što sam novo napisao, odi pogledaj. I ljudi stvarno odu i pogledaju. I zatim kontaktirate par svojih prijatelja na tom servisu i zamolite ih tj. natjerate ili ucijenite da vam puste kroz svoj profil istu informaciju. U sljedećih sat vremena ili manje za 0 kuna nekoliko tisuća (ili čak još više) ljudi može saznati vašu informaciju i posjetiti vaš web.

To ne možete nigdje drugdje dobiti osim na sajtovima tog tipa. Taj efekt je moguć jedino ako ćete te servise koristiti na ispravan način i za ono čemu stvarno služe. Ako ćete ih koristiti isključivo zbog linka, posjete ili neke privatne koristi drugi korisnici će to shvatiti vrlo brzo.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward