Stigao novi alat: Google Trends for Websites
Bilo je samo pitanje vremena kad će Google izbaciti servis sličan Alexi ili Compete, zove se Google Trends for Websites u sklopu Google Trends servisa koji je aktivan još otprije. Najveći problem za te servise je izmjeriti, barem otprilike, posjećenost stranica što u ovom slučaju mislim da će Googleu biti puno lakše jer ipak drži preko 70% svih pretraživanja i još podatke za svaki web koji koristi Analytics, Adwords, Adsense i što sve drugo ne. U odličnoj su situaciji da taj alat postane popularniji od drugih zbog točnosti podataka.
Ako ćete provjeravati podatke za svoj web vjerujem da većina webmastera neće dobiti podatke zbog premale posjećenosti. Koliko vidim morate imati barem nekoliko tisuća posjetitelja dnevno da biste dobili rezultate. No možemo pogledati posjećenije sajtove i uspoređivati ih međusobno. Budući i da mnogi od tih posjećenih sajtova na svojim stranicama ponekad objave koliko su posjećeni po Analyticsu i budući da postoje određena druga mjerenja, npr. Gemius, moguće je otprilike doći do nekih brojki o posjećenosti nekog sajta. Ili barem ugrubo. Sami alat i daje regionalni pregled posjećenosti, related sajtove i neke ključne riječi. Posebnu pozornost obratite na ključne riječi za naše najposjećenije sajtove i vidjet ćete koliko je brand važan za posjetu sa Googlea.
To je definitivno alat na kojeg bi trebalo obratiti pozornost jer većina sajtova većinu prometa dobiva preko Googlea, a taj alat je upravo baziran na tome. Bookmark.