Google Analytics novi kodovi i opcije
Google Analytics je najvjerojatnije najbolja besplatna statistika koju možete naći, barem ja dosada nisam našao bolju. Relativno je u tišini prošla informacija da su novi kodovi za ubacivanje na stranicu i nove opcije tu, statistika je sada još kvalitetnija i sa nekim novim zanimljivim opcijama. Na gornjem linku možete preuzeti PDF file (direktan link na PDF, nije težak) sa uputama koja je razlika između starog i novog koda i koje su to nove opcije. Napomenut ću i da postoji rok od godine dana u kojem biste morali zamijeniti stari sa novim kodom.
Koliko vas zna napamet koje su vam ključne riječi najtraženije bez da pogledate statistiku svaki dan? Koliko vas zna odkuda vam točno dolazi posjeta i u kojim postocima osim onog osnovnog dnevnog pregleda koji često vara? Vara, zašto vara? Zato jer ukoliko vam piše da vam je došlo 3000 posjeta sa tražilica, možda ne vidite podatak da je 2000 posjeta vezano uz nekolicinu ključnih riječi. Možda ne vidite podatak koje su to točne stranice koje vam donose toliki promet. Ako ne znate koje riječi, koje stranice i zašto kako će onda znati što morate napraviti da biste to sve povećali?
Trebali biste rasčlaniti svoju statistiku u dijelove gdje će jasno vidjeti što se događa i zašto da biste mogli krenuti u pravcu koji će vam osigurati još veću posjetu. Upravo je to jedna od novih opcija Google Analytics statistike, mogućnost postavljanja neograničenog broja kodova na jednu stranicu čime možete rasčlaniti svoju statistiku weba u zasebne profile. To u prijevodu znači da možete imati jedan profil za sajt općenito, zatim drugi profil, za isti taj sajt, ali koji mjeri samo posjećenost foruma ili posjećenost bloga ili posjećenost samo jednog URL. Možete rasčlaniti statistiku i smislene cjeline i zatim dodatno raditi na svakoj zasebno i vidjeti rezultat kvalitetnije i preglednije.
Kad upoznate do krajnjih granica svoju statistiku i kad znate zašto se događa to što se događa lako ćete moći predvidjeti iduće poteze i što morate napraviti da bi te brojke povećali i da bi one kasnije odradile svoje. Kako i zašto mjeriti učinkovitost nakon svega toga imate odlične upute i primjere na Futuria.hr: Što je vrhunac internet marketing?