Image

Kako biti prvi na Googleu?

30.11.-0001. u kategoriji  Google
Autor: Bruno Šarić

Kako biti prvi na Googleu?

Svi žele bit prvi na Googleu, htjeli to priznati ili ne, tko ne bi htio prvi na najpopularnije ključne riječi? Svakom webmasteru je to na neki način priznanje i rezultat truda bez obzira da li aktivno radio na tome ili ne. Naravno to ne znači da je to konačni cilj i svrha svakog weba.

  1. Složi CMS koji tražilice mogu indeksirati - Zapovijed broj 1: složi CMS koji tražilice mogu bez problema indeksirati. Po mogućnosti da ima lijepe i čiste linkove sa ključnim riječima u sebi. Po mogućnosti da ima mogućnost kontrole title taga, meta description taga, naslova sadržaja, samog sadržaja, kvalitetnu strukturu i logično linkanje kroz sadržaj. Možete složiti i odlično korisničko i administrativno sučelje, ali Googleu je svejedno jer ionako ne može do njega. Google to voli, voli čiste linkove, ključne riječi u linkovima, u title tagovima, naslovima, sadržaju, navigacijama…Jednostavno to obožava.
  2. Ključne riječi, ključne riječi, ključne riječi - Potrudite se napisati najkvalitetne sadržaje za svoje posjetitelje, no Googleu je svejedno, njega samo zanimaju da li se ključne riječi iz title taga pojavljuju u naslovu članka, samom članku, samoj navigaciji, samim stranicama… Google to voli, voli kad se ključne riječi iz title taga pojavljuju na stranicama na bitnim mjestima kao naslovi članka, sami članak, navigacija… Jednostavno to obožava.
  3. Piši što više jer više ključnih riječi gađaš - Što više stranica objavljuješ, više ključnih riječi gađaš, više posjeta dolazi sa raznih ključnih riječi, veća posjeta. Googleu je svejedno za dinamiku objavljivanja, on će rangirati sve novo na nove ključne riječi.
  4. Pronađi i ciljaj specifične pojmove - Budite unique i pišite o čemu malo tko piše jer je manje konkurencije i lakše ćete biti prvi, tko zna neke od tih ključnih specifičnih riječi su zlatni rudnik. Umjesto da napišete 100 članaka o popularnoj ključnoj riječi za koju nemate dovoljno linkova, napišite 100 članaka za manje popularne ključne riječi za koje imate dovoljno. Googleu je svejedno, ali vama to generira promet.
  5. Stavi ključne riječi u bitne tagove stranice - Stilizirajte sadržaj za svoje posjetitelje da bude vizualno privlačan, no Googleu je svejedno, njega zanima da li ste sadržaj stilizirali na način da su ključne riječi u heading tagovima, altovima slika, linkovima, anchoru linkova…Jednostavno to obožava.
  6. Pišite tekstove koje ljudi vole linkati - Pišite tekstove koje posjetitelje vole linkati i razmijenjivati između sebe, Googleu je svejedno da li je taj tekst smješan, zabavan, blesav, tužan, kriv, lažan, kvalitetan njega samo zanima koliko je brojčano linkova dobio i kakav se anchor koristio prilikom linkanja… Jednostavno to obožava.
  7. Ne zaboravite na Google - Google je svjestan koliko je jak, nemojte zaboraviti na njega, pripazite na sve te sitnice, ako vam krene uvijek možete stavit Google Adsense oglase, ako vam pak nejde, uvijek možete koristiti Adwords, ako ni to Google Pack sadrži hrpu odličnih besplatnih programčića.

Rezultati?

Idemo na matematiku:

  1. Broj dnevnih posjeta – ovisi o broju indeksiranih stranica, traženosti ključne riječi koju pojedina stranica cilja i optimiziranosti stranice za Google
  2. Broj indeksiranih stranica – ovisi o broju objavljenih, indeksiranih i optimiziranih stranica.
  3. Broj ključnih riječi – ovisi o broju indeksiranih stranica koje ciljaju različite ključne riječi.
  4. Uvijek će biti puno više manje traženih ključnih riječi koje će generirati više posjeta nego manji broj traženijih ključnih riječi.

Zaključak

Google radi na vrlo logičan način, traži i indeksira sve što mu se omogući da indeksira, rangira na prve stranice sve što mu se optimizira, rangira na onoliko ključnih riječi na kolko mu vi to omogućite.

Poanta posta: čitaj između redova

Inspirirano Aljošinim postom: Kako biti prvi na Googleu? Nema ništa krivo u tom postu samo trebate naučiti čitati između redova, to je poanta posta. Mnogi SEO tutorijali i članci su napisani tako i većina nikad ne shvati što piše između redova. Aljoša zna na što misli jer vidi svoju statistiku, po njoj može točno vidjeti što dalje raditi, no vi ju ne vidite i morate naučiti čitati između redova. Kada netko kaže sadržaj morate to prevesti u neki faktor koji utječe na rejting, a vezan je uz sadržaj (ključne riječi u sadržaju, varijacije ključnih riječi, srodne riječi...). Kada netko kaže naslov članka, morate si to prevesti u neki faktor koji utječe na rejting, a vezan je uz naslov (heading tagovi). Prevađajte te članke kroz faktore koji utječu na rejting i dobit ćete konkretne savjete što gdje i kako.

P.S. Još jednom ponavljam poanta posta je shvatiti bit posta, čitati između redova. A i nadam se i ja da ću bit prvi za naslov ovog teksta.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward