Image

Što blog znači za rejting na tražilicama?

30.11.-0001. u kategoriji  SEO općenito
Autor: Bruno Šarić

Što blog znači za rejting na tražilicama?

Svi znamo da su blogovi popularna tema pa evo malo statistike što blog znači za linkove i rejting na samim tražilicama. Koristim Link Harvester i Yahoo! Site Explorer za brojke. Evo pregled nekih popularnih hrvatskih blogova i blogova iz susjednih zemalja.

  1. Dnevnikeklektika.com – 215 linkova sa različitih domena ili 18356 sitewide linkova
  2. Biznisblog.com – 210 linkova sa različitih domena ili 25239 sitewide linkova
  3. Personalmag.co.yu – 179 linkova sa različitih domena ili 21976 sitewide linkova
  4. Mrak.org – 175 linkova sa različitih domena ili 25370 sitewide linkova
  5. Wolfwoodscrowd.info – 127 linkova sa različitih domena ili 17483 sitewide linkova
  6. Seo.hr/blog – 126 linkova sa različitih domena ili 3282 sitewide linkova
  7. Novac.blog.hr – 108 linkova sa različitih domena ili 6348 sitewide linkova
  8. Marketingservis.com – 106 linkova sa različitih domena ili 18219 sitewide linkova
  9. Futuria.hr – 96 linkova sa različitih domena ili 12816 sitewide linkova
  10. Blogowski.eu – 91 link sa različitih domena ili 27042 sitewide linkova
  11. Borja.org – 86 linkova sa različitih domena ili 25580 sitewide linkova

Namjeravao sam dati još 10 primjera poznatnih hrvatskih tvrtki i njihovih webova na isti način, ali predomislio se da se ne bi netko osjećao prozvanim, poantu ionako mogu reć bez toga. Uglavnom zanimljivo je vidjeti da većina naših tvrtki nema više od 50 linkova sa različitih domena, a kamoli više od par tisuća sitewide linkova. Jako često provjeravam druge domene jer to moram kad mi netko pošalje upit i sve što pogledam ne prelazi niti 25 linkova sa različith domena. To je razlog zbog čega sam znao reći da "prosječni" hrvatski webovi nemaju niti 30 linkova što ih čini po 10, 15, 20 puta manje popularnijim od hrvatskih blogova. I to je razlog zašto nemaju posjete niti rejtinga ili čak razlog zašto imaju "problema" sa Googleom.

Blogovi mogu odraditi dobar dio promocije stranica, no tu promociju ne moraju uvijek odraditi blogovi, to mogu i forumi, razni alati, redovno osvježene novosti, zanimljivosti, kvalitetne informacije, social sajtovi itd. Birajte sami strategiju.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward