Image

Uvod u pay per click (PPC) oglašavanje

30.11.-0001. u kategoriji  Google Adwords
Autor: Bruno Šarić

Uvod u pay per click (PPC) oglašavanje

Što je pay per click? Ta usluga oglašavanja uglavnom je vezana uz tražilice, najvjerojatnije ste već primjetili plaćene oglase na Googleu, Yahoou ili Msn sa desne strane ili u samom vrhu prije ostalih rezultata. Postoji mogućnost zakupa tih ključnih riječi da se na njih pojavi vaša reklama i način na koji to funkcionira kaže sami naziv, plaćanje po kliku, plaćate svaki klik. Ako nitko ne klikne na oglas, ne plaćate ništa. Ti servisi imaju vrlo napredne statistike i vođenje vaših reklamnih kampanja i time se mogu prilagoditi vašem budžetu točno u lipu.

Pay per click ili PPC oglašavanje je vrlo popularan i kvalitetan načina oglašavanja na internetu ukoliko se razumijete u optimizaciju web stranica, u protivnom najvjerojatnije bacate svoj novac uzalud ili trošite više nego što biste trebali. Također u mnogim slučajevima vam se više isplati klasična usluga optimizacije nego PPC.

Što većina radi?

Većina webmastera ili vlasnika domena krene u taj način oglašavanje bez ikakvog prethodnog iskustva i u većini slučajeva bez dodatnih informacije. Najčešće učine sljedeće, otvore račun i isprobaju sa par ključnih riječi za koje misle da bi od njih imali koristi. U većini slučajeva pogledaju i gdje se konkurencija pojavljuje te zakupe i te riječi i to plaćaju mjesec ili dva i nakon tog vremena ne primjete neku korist preveliku. Zašto?

  1. Što je cilj bilo kakvog oglašavanja?
  2. Kako znate od kojih ključnih riječi ćete imati koristi?
  3. Da li znate kako i što konkretno traže posjetitelji koji trebaju vaše usluge?
  4. Kako znate da li konkurencija zna što radi, možda isto ne znaju što rade, kao i vi?
  5. Kako znate da niste imali koristi?

Cilj svakog i PPC oglašavanja nije da se netko zainteresira za vaše proizvode i usluge, već da ih kupi. Zašto biste plaćali i trošili svoj novac na ključne riječi koje ne donose stvarne kupce? Da biste znali od kojih ćete ključnih riječi imati koristi morate malo testirati, analizirati i što je najbitnije imati nešto, software ili statistiku, čime ćete moći pratiti učinkovitost svojih marketinških kampanja. Ukoliko nemate čime pratiti učinkovitost vaše kampanje, trošite svoj novac uzalud.

Cilj PPC oglašavanja je konverzacija. Pronađi ključne riječi, za što je manje novaca moguće, sa kojih će posjetitelji u što većem postotku kupiti nešto od vas. Kako ćete to napraviti, testirajući i analizirajući učinkovitost vaše marketinške kampanje raznim alatima koji to mogu izmjeriti, najčešće vrlo kvalitetnim statistikama ili specijaliziranim softwareima.

Linkovi na servise za PPC usluge

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward