Image

Nofollow atribut i izlazni linkovi

30.11.-0001. u kategoriji  Google
Autor: Bruno Šarić

Nofollow atribut i izlazni linkovi

Krenulo je sve sa Matt Cuttsom koji je predstavio nofollow atribut na svom blogu kao atribut koji tražilicama govori da link koji sadrži taj atribut ne prenosi PR ili Google PageRank tj. ne broji se kao jedan glas više. Razlozi koji se navode za upotrebu su uglavnom spriječavanje spama. Neću pisati o tome da li su uspjeli ili ne jer nije uopće bitno, uglavnom potrebno je prilagoditi se algoritmu budući da su izlazni linkovi dobili od nedavno veću ulogu u optimizaciji, od indeksiranja do same onpage optimizacije jer prema navedenom postu važnost koga linkate i u kojoj mjeri utječe na vaš rejting.

Kada i kako koristiti taj atribut? Nema razloga da se taj način linkanja koristi za svaki izlazni link na vašim stranicama jer to nije prirodno u očima tražilica, a tražilice ne vole baš neprirodne stvari. Taj atribut se preporuča koristit za one dijelove stranica za koje nemate često kontrolu, za dijelove stranice koje kreiraju vaši posjetitelji, gdje smatrate da je to bitno. Na gornjem linku gdje se spominje spriječavanje spama navode se primjeri zašto i u kojim slučajevima se to preporuča pa pročitajte.

Uglavnom ne treba se previše fokusirati na taj atribut kao na nešto što će vam znatno pomoći u boljem rejtingu. Ukoliko postavljate taj atribut samo zato da biste dobili na rejtingu, krivo razmišljate, on služi za spriječavanje spama i kontrolu linkova na vašim stranicama.

Analiziraj svoju web stranicu
language
* Unesite naziv svoje web stranice npr. https://www.seo.hr
arrow_upward