Matt Cutts ipak preporuča korištenje raznih varijacija ključne riječi u sadržaju

Jedno od najčešćih pitanja, kad je u pitanju optimizacija samog sadržaja ili teksta, bilo je uvijek trebamo li u sadržaju nešto specijalno navoditi ili raditi kako bi se stranica bolje rangirala na željene ključne riječi. Google nam je tu u većini slučajevo odgovarao svima nama poznati odgovor da pišemo sadržaj prvenstveno za korisnike i da ne brinemo o tražilicama jer one jako dobro odrađuju svoj posao. Sada smo dobili malo konkretniji odgovor od Matt Cuttsa koji nam daje informaciju da ipak trebamo malo brinuti i o tražilicama. Točnije Matt Cutts preporuča da je ipak bolje spomenuti sve riječi u samom tekstu za koje biste željeli da se navedeni članak rangira. Konkretno bolje je u sadržaju spomenuti i jedninu i množinu nego samo množinu neke ključne riječi. Bolje je spomenuti sinonim ključne riječi nego ga ne spomenuti. Bolje je spomenuti ključnu riječ u nekom od padeža nego ne spomenuti. Poslušajte njegov odgovor niže.

Zatražite SEO analizu

5 komentara

  1. Napisao Nedim — 07.12.2012. u 12:27:50

    A sta ako su korisnici ti koji kreiraju sadrzaj? Mislim ne mozemo ih natjerati kakav ce tekst napisati (mnozina, jednina, kljucne rijeci..)

  2. Napisao Bruno Šarić — 07.12.2012. u 12:37:01

    Pa ne mora svaka stranica biti idealna za Google. Korisnici će pisati spontano kako žele i to je to. Na sadržaj na koji se može utjecati da bude bolji će se utjecati, ostalo nije bitno.

  3. Napisao Luka Krušec — 22.02.2017. u 10:42:06

    Ne bi li bilo dobro malo ažurirati ovaj blog? Posljednja objava je stara skoro 5 godina...

  4. Napisao Jano — 04.10.2017. u 18:28:58

    Dobra obavjest.

  5. Napisao IWS — 23.10.2017. u 03:07:56

    Pogrešno se vjeruje da se sadržaj treba pisati za čitatelje. Treba ga pisati za crawlere, a pri tome nastojati da istovremeno bude što prirodniji i čitljiviji za čitatelje :-)

Komentirajte!