Matt Cutts ipak preporuča korištenje raznih varijacija ključne riječi u sadržaju

Jedno od najčešćih pitanja, kad je u pitanju optimizacija samog sadržaja ili teksta, bilo je uvijek trebamo li u sadržaju nešto specijalno navoditi ili raditi kako bi se stranica bolje rangirala na željene ključne riječi. Google nam je tu u većini slučajevo odgovarao svima nama poznati odgovor da pišemo sadržaj prvenstveno za korisnike i da ne brinemo o tražilicama jer one jako dobro odrađuju svoj posao. Sada smo dobili malo konkretniji odgovor od Matt Cuttsa koji nam daje informaciju da ipak trebamo malo brinuti i o tražilicama. Točnije Matt Cutts preporuča da je ipak bolje spomenuti sve riječi u samom tekstu za koje biste željeli da se navedeni članak rangira. Konkretno bolje je u sadržaju spomenuti i jedninu i množinu nego samo množinu neke ključne riječi. Bolje je spomenuti sinonim ključne riječi nego ga ne spomenuti. Bolje je spomenuti ključnu riječ u nekom od padeža nego ne spomenuti. Poslušajte njegov odgovor niže.

Zatražite SEO analizu

  • Još članaka iz kategorije Onpage optimizacija