Google počeo dodatno favorizirati booking.com, hotels.com i ostale slične servise

Konkurencija u hotelskoj industriji je dosta velika, to naravno možete vidjeti bilo kojim pretraživanjem naziva hotela u Hrvatskoj nakon kojeg ćete dobiti ogromni broj sponzoriranih oglasa svjetski poznatih domena. Uglavnom za vodeće igrače biste obavezno dobili jedan listing u TOP 10 besplatnih rezultata pretraživanja, 1 listing u sponzoriranim rezultatima za navedeno pretraživanje te ponekad i Google Maps rezultat. Sada je Google odlučio ubaciti još jedno proširenje kroz svoj Google Knowledge Graph koje je i dosta vidljivo, a sadrži lokaciju subjekta na karti, nekoliko sličica, osnovne podatke kao što su adresa, telefon i cijena.

Hotel Sheraton - Google rezultat

Problem leži u cijeni jer Google u većini slučajeva povlači podatke sa booking.com, hotels.com, easytobook.com, lateroom.com i ostalih svjetski poznatnih domena koje prodaju hotelski te sav ostali smještaj u cijelom svijetu. Posebno je istaknuta cijena u kunama te sugeriranje odlaska na te servise kako bi se obavila rezervacija i konačna kupnja smještaja, no da li je navedena cijena stvarno najniža na tržištu? Ili možda možete istu stvar kupiti po povoljnijoj cijeni na službenoj stranici hotela ili putem neke domaće agencije? Tu su i naši servisi kao što je hoteli.com.hr koji zna biti znatno jeftniji od booking.com, a i ima više kvalitetnijih mogućnosti plaćanja smještaja. Ili Google samo iskorištava svoju poziciju kao bi uzeo dio kolača i od te industrije. Ovaj potez Googlea je definitivno loš za sve manje domene koje se bave prodajom hotelskih smještaja jer favorizira nama strane servise te na način koji našim servisima ne dozvoljava mogućnost dobivanja istog listinga tj. oglasa.

Zatražite SEO analizu

3 komentara

  1. Napisao mensur muhic — 29.11.2012. u 11:26:10

    Zar uzrok malo ne lezi i samim hotelima i njihovim web prezentacijama? Koliko hotela je iskoristilo alate koje pruza sam Google preko G+ da bi verifikovali svoje postojanje na Maps? Koliko hotela koristi struktured data za cijene?

  2. Napisao Bruno Šarić — 29.11.2012. u 11:34:45

    Mislim da ne, Google će i dalje promovirati ove svjetski poznate u prvom planu.

  3. Napisao Milan — 18.12.2012. u 10:37:20

    Sa jedne strane serviranje informacija o recenzijama nekog hotela je prava dodatna vrednost rezultatima pretraga, al baš me zanima da li su na SERP-ovima pali oficijalni sajtovi hotela kad se kucaju po imenu u Google? Ovakvo ukrupnjavanje već odlično pozicionirah usudio bih se reći monopolista rezervacije smeštaja meni je totalno nerazumljivo.

Komentirajte!