Uključite pojam cijena, cijene i cjenik u listu svojih ključnih riječi

Cijene ključnih riječi

Prodajete li nešto putem svojih web stranica, proizvod ili uslugu, nemojte preskakati ključne riječi koje u sebi sadrže "cijena", "cijene" ili "cjenik". Prodajete li računala ključne riječi "cijena računala", "cijene računala", "cjenik računala" su vam najvjerojatnije ključne riječi koje će nešto i prodati jer se iz njih vidi namjera kupnje. Naravno to nisu jedini izrazi tog tipa, tu su recimo i "gdje kupiti čarape", "kako kupiti čarape", "koje su čarape najbolje", "najpovoljnije čarape" itd. Uključite te riječi u svoju listu ključnih riječi i nemojte ih preskakati. Često se događa da navedeni izrazi padaju u drugi, treći plan u cijeloj strategiji, a navedeno bi trebalo biti u prvom planu.

Zatražite SEO analizu

1 komentar

  1. Napisao Jazmir Beslija — 02.06.2017. u 18:02:40

    Postovani Dali bi mogo dobiti info i cjenu Sta bi mogo uradititi sa ovim domainom da skoci na google search engine na bolju poziciju http://jeftinezrakoplovnekarte.com/ lp

Komentirajte!