Sitne promjene mogu itekako izazvati drastični porast posjećenosti

John Mueller iz Googlea je nedavno jednom webmasteru odgovorio da jedna sitna promjena neće rezultirati drastičnim skokom kada je u pitanju rejting na tražilici. Tu je izjavu odmah vrlo jednostavno pobio Barry Schwartz na svom blogu. Naravno ta izjava od strane Googlea je možda dana više onako opušteno te iz druge perspektive koju Google godinama zagovara, radite strpljivo na sadržaju, zaboravite na prečce i sve ostalo i rejting će doći kad tad. Ta strategija je ok, no sitne i jednostavne stvari mogu učiniti čuda kad je u pitanju rejting i posjećenost, ali i vrijeme. Barry je kao glavni primjer naveo jednostavno i osnovno podešavanje title tagova koje može rezultirati ogromnom razlikom, no to nije jedina sitnica koju možete napraviti. Naslovi vaših članaka mogu biti jedna od tih sitnica, članak na ciljano specifičnu temu može itekako puno značiti za posjetu. Nekoliko jačih i kvalitetnijih linkova može podići cijelu domenu. Postoji cijeli set sitnica koje mogu značajno i pozitivno utjecati na rast posjećenosti. Obratite pozornost na svoju statistiku i proučite zašto je netko sletio na vašu domenu i biti će vam odmah jasno kako možete najmanjom sitnicom, promjenom koja možda traje 2-3 sekunde, dovesti još nekoga.

Zatražite SEO analizu

1 komentar

  1. Napisao Miodrag — 07.11.2012. u 13:56:15

    Jednostavnom analizom ključnih reči u GA po kojima su dolazili čitaoci, stekao sam predstavu o tome koji sadržaj bi bio zanimljiv čitaocima. Potom sam kreirao sadržaj za koji sam smatrao da dovodi čitaoce, i to se isplatilo u narednih 3 dana, jer je posećenost kompletnog sajta porasla nekih 50% u navedenim danima. Još jedna bitna stavka bila je linkovanje kreiranog sadržaja na stranici na koju su dolazili korisnici koji su preko Google-a, koristili ključnu reč koja jeopisivala sadržaj koji sam kasnije kreirao.

Komentirajte!