Bajkoviti naslovi članaka ne prolaze na tražilicama

Svatko ima pravo odabrati naslov svog članka i u to ne ulazim, no ukoliko želite izvući nekakve koristi od tražilica i da navedeni članak pročita što je moguće više ljudi bajkoviti naslovi jednostavno ne prolaze. Što je točno bajkoviti naslov? Evo nekoliko primjera naslova članaka (izmišljeni su) kako bi znali na što mislim:

  1. Naši proizvodi su tu da vam pomognu
  2. Lijepo smo se proveli, pozivamo vas da idući put idete sa nama
  3. Saznajte što smo naučili na zadnjoj radionici
  4. Glavna značajka našeg proizvoda je...
  5. Dobili smo nagradu...

U navedenim naslovima nema nikakvih konkretnih ključnih riječi. Navedeni članci se neće nikada rangirati za ništa traženo na tražilicama. Nitko ne pretražuje izrazima kao što su “naši proizvodi” ili “lijepo smo se proveli”. Kakvi bi naslovi članaka onda trebali biti? Evo boljih naslova:

  1. Naši proizvodi za čišćenje su tu da vam pomognu
  2. Lijepo smo se proveli u Tunisu, putovanja su zakon!
  3. Saznajte što smo naučili na zadnjoj Wordpress radionici u Zagrebu
  4. Glavna značajka LCD televizora LE22C451 je cijena
  5. Dobili smo Zlatnu kunu za 2012. godinu

Navedeni naslovi nešto su konkretniji, pa će se članci moći rangirati na pojmove kao što su: proizvodi za čišćenje, tunis putovanja, wordpress radionica zagreb, lcd televizor, zlatna kuna itd. Zbog toga će i koji posjetitelj više sletiti sa tražilice na članak.

Zatražite SEO analizu

2 komentara

  1. Napisao Brandz — 27.10.2012. u 22:26:25

    Istina, ovih prvih pet zvuče stvarno bedasto, poanta je jednostavna, nemojte biti poetični budite poslovni!

  2. Napisao Armin Krivdić — 05.11.2012. u 10:31:04

    Slažem se, no ono najgore postoje ljudi koji i to rade :S

Komentirajte!