Autor sadržaja postaje ključan faktor za rejting na Googleu

Google već neko vrijeme itekako radi na implentiranju i razvoju Google Knowledge Grapha i svih ostalih mjerila koja su fokusirana na osobu umjesto na domenu ili brand. To sve već možete primijetiti i na google.hr gdje vam se već neko vrijeme prikazuju autori određenog sadržaja slikom, brojem pratitelja na Google+ te linkom na Google+ profil. Sve češće i češće možete primjetiti testiranja na tu temu u rezultatima pretraživanja, npr. opcija related people te primjeri informacija koje bi Google ubuduće mogao davati o vama, . Mnoge od tih opcija već su sada dostupne na google.com, a kod nas je samo pitanja vremena kada će se pojaviti. Nedavno su i osvježili i Structured Data Testing Tool (bivši Rich Snippets Tool) koji sadrži detaljne upute kako HTML-om obogatiti vlastite rezultate pretraživanja. Sve se okreće prema osobi koja stvara sadržaj i to nam je Google upravo potvrdio u ovom primjeru.

Structured Data Testing Tool

Hoćete li implementirati author tag na svoje stranice? Hoće li implementirati sve ostale HTML tagove koji će kvalitetnije prikazivati vaš sadržaj u besplatnim rezultatima pretraživanja? Hoćete li još uvijek ignorirati Google+? Domene koje će sadržavati sve navedeno sa vremenom će imati sve više i više autoriteta i sve bolji i bolji rejting. Svi koji se budu "skrivali" u konačnici bi mogli izgubiti mrvicu rejtinga, a sa vremenom možda čak i više. Trenutno gdje god dođete svi servisi mjere vaš autoritet. Na isti način Google mjeri vaš već godinama. Jednostavno morate početi raditi na autoritetu sebe kao osobe koja kreira sadržaj ukoliko ćete htjeti vodeće pozicije u rezultatima pretraživanja Googlea. Autoritet domene je dosad bio jedan od najbitnijih faktora za rangiranje. Sada već imamo i autoritet osobe koji bi sa vremenom mogao biti još i bitniji.

Zatražite SEO analizu

7 komentara

  1. Napisao Vedran — 28.09.2012. u 11:17:10

    Dali je moguće da bussines page na google+ bude autor a ne sama osoba?

  2. Napisao Bruno Šarić — 28.09.2012. u 11:47:05

    Koliko sam ja dosad upućen autor mora biti vezan na profil, ne na stranicu. Provjerio sam sada na brzinu i svugdje se spominje isključivo profil. Trebalo bi probati sa stranicom pa vidjeti.

  3. Napisao Zorin Radovančević — 28.09.2012. u 12:36:18

    Business page zasad samo kao Publisher koliko sam vidio prema uputama.

  4. Napisao Nedim — 28.09.2012. u 14:16:28

    A sta se preporucuje za sajt gdje korisnici objavljuju sadrzaj? Na sajtu je potpisan korisnik. Sta staviti pod author tag? Business page od sajta?

  5. Napisao Karlo — 28.09.2012. u 14:36:32

    Business page od sajta ne može (odnosno ne bi smio) biti author. Author je uvijek osoba koja je taj sadržaj napisala. I ne bi bilo zgorega spomenuti da fotografija mora odgovarati Googleovim prohtjevima, dakle mora se jasno vidjeti lice autora. Nema logotipa, karikatura i sličnog, u tim slučajevima Google neće prihvatiti author tag.

  6. Napisao Nedim — 29.09.2012. u 01:49:31

    Dakle, u praksi mogu dodati svoj author tag, a za posjetitelje moliti da i oni dodaju svoj. Tako ispade? Pozdrav

  7. Napisao Bruno Šarić — 29.09.2012. u 12:13:28

    @Nedim posjetitelji neće moći dodati svoj, uvijek mora biti tvoj.

Komentirajte!