Konverzija ili brzina učitavanja stranice, što je bitnije?

Uvijek me začudi kako su ljudi fokusirani na sve samo ne na ono na što bi trebali biti. Imate hotel, apartman ili pak prodajete proizvod ili uslugu, što je bitnije, konverzija ili brzina učitavanja stranice? Svi će odgovoriti konverzije, ali kao na sve treba misliti pa i na brzinu učitavanja stranice jer to je nova stvar koju je Google izmislio pa treba paziti, ostati u toku sa stvarima.

Iz svog vlastitog iskustva, posebno kroz zadnjih godinu dana, 99% komercijalnih domena dan danas nema (ispravno ili neispravno) podešeno praćenje konverzija preko Google Analyticsa (ili bilo koje druge aplikacije), no uporno se brinu o brzini učitavanja stranica, title tagovima, meta description tagovima, heading tagovima, canonical tagovima i svim sličnim stvarima. Čak i ulože i plate firmama da im sve to podese, ali da bi izmjerili povrat svojih uloženih novaca, to nažalost nikako ne ide. Troši se, ulaže se bez da se zna da li se to uopće isplati ili ne.

Badava vam sve to, ako ne pratite konverzije i ROI.

Zatražite SEO analizu

3 komentara

  1. Napisao Miroslav Varga — 12.05.2011. u 11:48:42

    Sve točno, lijepo i kratko. Samo da dodam da je meni osobno još veće iznenađenje kada pitam klijenta prije pokretanja AdWords kampanje koliko često gledaju povratne podatke (čak i kada instaliran npr. Google Analytics). Odgovori nerijetko budu nikada ili do sada smo to samo jednom pogledali. Ispadnem sam sebi nekako čudan .....

  2. Napisao Ante Popic — 12.05.2011. u 17:12:03

    Jel moze nekakav tutorijal da se Pobliže upoznamo kako dobro odraditi konverziju.. Hvala puno..

  3. Napisao Marko Blazekovic — 14.06.2011. u 17:02:13

    Kod nas gdje je prodaja preko weba mizerna, ggl oglasi ipak mogu napraviti konverzije na druge nacine i googleov ROI ti malo govori. Mnogi ce kupiti proizvod na druge nacine, povecat ce se prisutnost robne marke itd, tako da pravi ROI treba pratiti na razini cijelog poslovanja. Ako firme budu pratile ROI samo preko ggla onda i bolje da ne prate jer ce im svima biti neisplativo i trziste oglasa ce biti jos losije (ako je to moguce). Zato mislim da je i sa nase strane potrebna dobra strategija i da ne pilimo samo po ROIu u adwordsima kao pokazatelju jer nije vjerodostojan.

Komentirajte!