SEO.hr blog

SEO.hr blog je blog vezan uz SEO (Search Engine Optimization), SMM (Social Media Marketing), PPC oglašavanje te ostale srodne internet marketing tehnike.

Što će vam SEO ako vam je ostalo koma?

Objavio: Bruno Šarić Objavljeno: 05/08/2009 Kategorija: SEO općenito

Primjetio sam da u zadnje vrijeme mnogi bi samo SEO, SEO, SEO i baš ih briga da li im stranice liče na nešto, briga ih da li imaju dovoljno kvalitetnog sadržaja, da li se posjetitelji normalno mogu snaći i koristiti stranicama, ali i javiti ako ih nešto zainteresira, a sa druge strane se očekuje rezultat u smislu prodaje, booking, upita pa i same zarade od raznih affiliate i PPC programa. Što će vam SEO koji će vam dovesti ciljane posjetitelje ako ih ne možete nečime zadržati i pretvoriti u vjerne posjetitelje ili čak kupce?

SEO je bitan, ali i dizajn je bitan, kod je bitan, pristupačnost stranicama je bitna, bitno je da vam se stranica ne raspada u drugim browserima, bitno je da vam svi linkovi rade, bitno je da vam se posjetitelji mogu snaći, a nešto malo bitnije od svega toga je da imate informaciju po koju je posjetitelj došao u protivnom će svaki puta kada dođe do vas otići i uvijek ćete ga morati ponovno loviti. Treba se potruditi na svim poljima i učiniti stranice na svim poljima što je moguće boljima. Što su bolje to je manje razloga da se nešto ne kupi ili ode kod drugoga.

Komentari

Napisao: Hrvoje Gosarić , 05/08/2009 u 16:46:26

Jasna stvar. Baš primječujem da pišeš čisto zdravo-razumski :)

Napisao: Bojan Janjanin , 05/08/2009 u 16:49:41

Potpisujem. Problem je vjerojatno u činjenici što mnogi misle da je posao izrade web sajta mačji kašalj. Postoji razlog zašto su dobre web stranice skupe.

Napisao: Vanja Gavric, 05/08/2009 u 17:06:50

Apsolutno se slazem. Dok god vladaju "moj mali je zavrsio tecaj" strucnjaci, SEO je takvim stranicama najmanja briga :) Malo sire, dobar dio IT industrije nije zasticen, svi se u sve kuze. I zato je stanje takvo kakve je.

Napisao: Bojan Janjanin , 05/08/2009 u 17:10:57

Potpisujem. Problem je vjerojatno u činjenici što mnogi misle da je posao izrade web sajta mačji kašalj. Postoji razlog zašto su dobre web stranice skupe.

Napisao: Tomislav Stanković , 05/08/2009 u 17:45:05

Nije takvo stanje samo u zadnje vrijeme tako je stalno. U zadnje vrijeme je samo porasla svijest o važnosti SEO-a.

Napisao: Frano Šašvari , 05/08/2009 u 20:56:54

To je istina što kažeš ali vidio sam more stranica koje nemaju skoro nikakav sadržaj, samo neke naslov h1, ključne riječi te google oglase. Visoko kotiraju za dobre ključne riječi, njima da neki posjetitelj jednom dodje klikne ovo ono, zarade po 1000$ mjesecno za maltene nista...

Napisao: Marko, 06/08/2009 u 08:29:28

Vratio se gazda sa odmora :)

Napisao: Hrvoje , 07/08/2009 u 00:34:35

Sve potpisujem. Ja sam na dosta webova vidio da imaju opak i jedinstven sadrzaj ali nikakav SEO, steta za njih.

Napisao: Darko , 10/08/2009 u 00:10:37

Svaka cast na postovima!

Napisao: Davor Tomić , 10/08/2009 u 01:31:33

Nisam stručnjak za SEO, ali trudim se što bolje odraditi dio s pisanjem HTML-a kako bi se SEO komponenta kasnije mogla nadograditi na čvrste i zdrave temelje. Što se tiče dizajna, ne mora on biti svemirski (naravno, super ako je), ali mora biti ugodan i intuitivan za korištenje. Nekima je vjerojatno preteško pratiti i jedno i drugo pa se odlučuju posegnuti za svakojakim brzim 'rješenjima' koja dugoročno ne mogu funkcionirati. Ali tu smo (na Seo.hr) da učimo i usavršavamo se ;)

Napisao: Toni Aničić , 15/08/2009 u 08:57:51

Znaš ono kad ti dode klijent i kaže "Imamo jedan mali problem, ne zaradujemo novce. Možeš to popravit?" :)

Napisao: Tine Koloini , 16/08/2009 u 12:50:35

Prvo kvalitetan sadržaj, onda SEO

Napisao: Zoran Rudman , 16/08/2009 u 21:45:08

Nikad nije bila funkcija SEO-a da nešto proda, nego je bila njegova funkcija da osigura kvalitetan traffic i "zainteresiranu" publiku, a dalje je na landing stranici, optimizaciji konverzije i sl. Stoga se slažem da sami SEO gotovo "nema smisla" ukoliko je web katastrofa. Većina ljudi ne razlikuje osnovne stvari pa se nadaju da će im jedan SEO osigurati cijeli paket - publiku, prodaju + dobar image. :D

Napisao: Zeljko Ascic , 21/08/2009 u 20:48:48

sadrzaj, tekstovi. gore od dizajna izgleda koda kompatibilnosti i cega sve vec je kad covjek hoce da mu odradis seo na praznoj stranici. sa cim da radis bez sadrzaja, sta da guras...

Napisao: Web Stranice , 26/08/2009 u 16:04:20

Točno je, dragi Kolege. Jednom je jedan, pametniji od nas, rekao da zna da ništa ne zna... Meni se, nakon godina promatranja, čini da je stvar dosta jednostavna. :)

Napisao: Nikša Dadić, 26/08/2009 u 22:56:57

Kvalitetan, relevantan sadržaj za traženi pojam ... to bi trebao biti temelj.

Napisao: Seo-tools , 28/08/2009 u 13:43:01

SEO, SEO, SEO može imati i drugi zanimljiv značaj kao npr SUPER EVENTS ORGANIZATION

Napisao: Šime Bugarija , 29/08/2009 u 00:00:45

Hm, svi se slažu sa Brunom, ja tako, tako. Uložiš više vremena za SEO nego za sadržaj i ispred drugih si. Ipak je seo nešto što se nemože nadomjestit. Sad, najbolje bi bilo i jedno i drugo...

Napisao: Mile Jerković , 26/09/2009 u 23:43:54

Kao što je Zoran gore već spomenuo, ima i slučajeva gdje se nadaju da će im dobar SEO pomoći kod online reputacije.

Napisao: Sase Antic , 29/09/2009 u 05:57:10

Slazem se, prvo dobar/koristan sadrzaj + dizajn, pa tek onda SEO.

Napisao: Dragan, 14/10/2009 u 14:35:33

Glavni je SEO. Ja prvi ne bih voleo da je tako, jer sam napravio odlican sadrzaj(samo na sakuplajnju materijala za sajt sam radio godinu dana)na srpskom. Imam 300 poseta dnevno, a za takav sadrzaj bio sajt sa jakim beklinkovima imao bar 7-8000 dnevno. Zato me sadrzaj vise ne interesuje. Bacam se samo na SEO. Za masu nekvalitenih sajtova na intenetu kriv je Gugl. Prvo je dao najveci znacaj beklinkovima, a onda je uveo addsense. I sad se sajtovi pravo uglavnom za adsense. Oni koji rade dugo lako obezbede dobru poziciju na Guglu, zamaskiraju vesto adssense oglase, dodjes, kliknes greskom i njemu ode 3-4 centa. Dzaba ti neces namenski opet doci na taj sajt, kad se on rangira dobro i uvek ce biti novih. 50 evra mesecno nek zaradi od takvog made for adsense sajta, 10 takvih sajtova = 500 evra mesecno. Cela jedna plata.

Napisao: MaxNet , 02/11/2009 u 10:12:05

Sve pet slažem se ali ..... Pitam ja sve one koji stalno govore o "dovoljno kvalitetnog sadržaja" Što je to za tražilice kvalitetan sadržaj i što precizno bi to trebalo biti ? Bojim se da je to jako širok pojam a veliki broj onih koji misle ali samo misle da znaju sve o SEO tehnikama stalno biflaju taj izraz ali baš nigdje do sada nisam vidio objašnjenje te fraze "dovoljno kvalitetnog sadržaja" Ili se misli samo kvalitetan sadržaj za posjetitelje ali i to je i te kako širok pojam i to me zanima baš strašno što je ta fraza....

Napisao: Zoran , 27/11/2009 u 21:22:46

@ MaxNet - "Kvalitetan" sadržaj ne postoji za robote. Za njih postoji samo relevantan sadržaj. Npr, da li se riječi iz title taga i description /keywords meta tagova ponavljaju u tekstu, h1 headerima i sl i u kojem postotku (keyword density). Kvalitetan sadržaj za posjetitelje - apsolutno. Što podrazumijeva "kvalitetan sadržaj"? Originalan i zanimljiv tekst, kako bi posjetitelji saznali nešto novo, ili nedajbože, ponešto i naučili :) Zatim, tekst koji se mijenja (osvježava) regularno, (otprilike svaka 2 tjedna kad googlebot crawla stranicu). Jedna od najgorih stvari koju Webmasteri rade je da prepisuju tekstove sa Weba i stavljaju ih na svoju stranicu kako bi "napumpali" sadržaj. Ne samo da će takve stranice rangirati nisko, nego ih, u većini slučajeva, Google uopće neće ni indeksirati (duplicate content).

Komentiraj članak

Napomena: prilikom komentiranja izbjegavajte HTML kod i specijalne znakove u protivnom neće moći komentirati.

Napomena 2: ukoliko kojim slučajem imate kakav web za prodati možete mi javiti putem slijedećeg obrasca za prodaju stranica.



Bilo bi zgodno da znam kome se obraćam :).



Možete, a i ne morate, samo vas neću moć kontaktirati po potrebi.



Potrebno je upisati http:// na početku.


4 plus 4 =

© SEO. Sva prava pridržana.

Moja osobna preporuka: WMD hosting