SEO.hr blog

SEO.hr blog je blog vezan uz SEO (Search Engine Optimization), SMM (Social Media Marketing), PPC oglašavanje te ostale srodne internet marketing tehnike.

Imate javno dostupnu statistiku? Velika greška!

Objavio: Bruno Šarić Objavljeno: 06/02/2008 Kategorija: SEO općenito

Nikad nisam shvatio webmastere koji svoju statistiku javno objavljuju svima, da svatko može ući u nju i pogledati što god hoće. Zašto? Razlog sam naveo već nekoliko puta u prvim postovima na ovom blogu, statistika je jedini realni pokazatelj gdje ste, koliko vrijedi to što radite i kako ste došli do toga. Drugim riječima ako javno objavite svoju statistiku ljudi koji se razumiju u tražilice će kroz par sati pregledavanja statistike točno znati na koju foru imate toliko posjetitelja koliko imate i odkuda oni dolaze. Stvarno to želite podijeliti sa drugima među kojima je i konkurencija?

Tu se sad ne radi o tome da neki puta pokažete prijateljima ili poznanicima neke dijelove statistike, usporedite i podijelite sa njima neke stvari itd. Mnogi vlasnici sajtova žive od tog prometa sa tražilica, stižu novi ljudi, ljudi pitaju o uslugama i proizvodima, rade kontakte i naručuju i sad ste vi spremni sa ostalima podijeliti odkuda vaši kupci dolaze ili odkuda vašem klijentu dolaze kupci? To je kao da ste objavili u novinama kompletni pregled i strategiju vašeg posla, što, kako i gdje. Čuvajte svoju statistiku.

Ukoliko se ne slažete sa mnom, voljan sam i vašu statistiku pregledati :).

Komentari

Napisao: Drazen , 06/02/2008 u 21:55:23

Pa mozes i bez da netko objavi statistiku saznat gdje je sve postavio linkove i eventualno za koje kljucne rijeci se nalazi na googlu i sl. Pa po tome mozes otprilike pretpostavit otkud mu dolaze ljudi.

Napisao: Goran Z. , 06/02/2008 u 22:45:46

Da, ali otprilike nije isto što i točna statistika.

Napisao: FotoManijak , 06/02/2008 u 23:51:54

Naravno, mozes da vidis gde su linkovi - ne svi, ali ne i koliku posetu nose. A js linkovi - a flash linkovi?

Napisao: Drazen , 07/02/2008 u 02:03:21

Pa istina da nije tocna u potpunosti, ali moram priznat da do sad nisam naletio na nikog tko je javno objavio potpunu statistiku. I takodjer stvarno neznam tko bi to i iz kojeg razloga napravio.

Napisao: Bruno Šarić , 07/02/2008 u 08:47:00

Može se i bez statistike pogađati i isprobavati, no to zahtijeva jako puno vremena i propalih pokušaja. Zamisli da ti neka statistika da 50 ključnih riječi koje su tražene npr. preko 500 puta mjesečno, a odgovaraju sadržaju.

Napisao: FotoManijak , 07/02/2008 u 11:14:03

Uzmimo za primer Verat.net izuzetno popularan ISP i hosting provajder u Srbiji. Bilo koji domen hostovan tamo ima javne Webalizer statistike koje se nalaze na domen.com/stats/ recimo http://paintballsrbija.com/stats/ Dalje, ima stvarno mnogo sajtova koji koriste usluge nekih hosted resenja za statistike ciji se brojac prikazuje na prikazuju na naslovnoj strani, a ciji link vodi na detaljne javne statistike.

Napisao: Mika, 07/02/2008 u 20:05:32

Čitate ovaj tekst? Velika greška! Bruno, jako sam razočaran tvojim površnim i senzacionalističkim pristupom - u "SEO vam neće spasiti posao" govoriš o tome da SEO nema nikakve veze s prodajom (a nego s čim onda ima veze? pa to je marketinška tehnika, pobogu - a marketing ima SVE veze s prodajom i to mu je jedna od važnijih zadaća), a u ovoj bombastično propovijedaš, pojednostavljeno: "pazite se jer će vam inače konkurencija ukrasti strategiju". Uvidom u statistiku?! Da, znam kako je tvoj primaran kontekst mrežni marketing i SEO kao dio istoga, ali kako uopće ne pišeš o interdisciplinarnosti svog posla, ovakvi plitki tekstovi mogu čitatelja dovesti u zabludu. Statistika se skriva iz dva razloga: 1. zato da se sakrije stvaran broj posjetitelja, i; 2. zato da se sakrije dubinska struktura stranice. Prvo znamo gdje vodi, a drugo je sastavni dio posla svakog administratora stranice. Statistiku TREBA objavljivati, a stvar je procjene vlasnika koje dijelove treba, i kome, pokazati. Svaka statistička aplikacija se može prilagoditi tako da i vuk i koze budu cijeli i zadovoljni. Pažljivom i iskusnom oku ionako ništa ne može promaknuti, a skrivanje statistike je samo signal znatiželjnicima koji žele, mogu i hoće kopati još dublje.

Napisao: Bruno Šarić , 07/02/2008 u 21:41:34

Neću se previše objašnjavati opet, no vraćaš moje stavove u pozicije iz koje sam ih izvadio pa se neću ponavljati. Svatko ima svoje mišljenje, ako smatraš da je moje krivo i plitko, poštujem, no neke stvari si si malo krivo protumačio stavivši ih u krivi kontekst.

Napisao: LiveCrunch , 11/02/2008 u 14:34:53

Obozavam kad neko napise na blog u kojem je keyword no.1 i sa kojim postom. Naravno da cu to iskoristiti za sebe napisem slican post sa malo bolje poznavanja SEO i zatim budem no.1 ili no.2 To mi se desilo prije par godina meni licno a sada isto radim, jeste nije mi se svidjelo al zato da mi to se nije desilo nebi ni znao :)

Napisao: Bruno Šarić , 11/02/2008 u 17:25:57

Baš to, onaj tko se razumije iz nekolicine podataka iz statistike može vrlo lako zaključiti od kuda promet dolazi :).

Napisao: Ivan | SeoConsultant.ie , 23/02/2008 u 14:39:09

Statistiku treba cuvat ko zmija noge. U statistici je i lista sajtova sa inbound linkovima - i broj posjeta sa svakoe od tih stranica. Isto tako je u statistici popis search fraza za koje su ljidi dosili iz raznih search engine-a. A i to je zlata vrijedno! :) Ivan | www.SeoConsultant.ie

Komentiraj članak

Napomena: prilikom komentiranja izbjegavajte HTML kod i specijalne znakove u protivnom neće moći komentirati.

Napomena 2: ukoliko kojim slučajem imate kakav web za prodati možete mi javiti putem slijedećeg obrasca za prodaju stranica.



Bilo bi zgodno da znam kome se obraćam :).



Možete, a i ne morate, samo vas neću moć kontaktirati po potrebi.



Potrebno je upisati http:// na početku.


4 plus 4 =

© SEO. Sva prava pridržana.

Moja osobna preporuka: WMD hosting