Google ima dvostruka pravila oko plaćenih linkova

Svaki malo posjećeniji portal vezan uz bilo koju temu nudi mogućnost oglašavanja kroz sponzorirane članke, bannere i razne ostale reklame. Znači oglašivač plati sponzorirani članak za neki proizvod ili uslugu ili baner i usput dobije direktan link na svoj web inače taj članak baš i ne bi bio toliko efektan. Ako taj link nema nofollow to je protiv pravila tražilica i da domena bi mogla jednostavno bit penalizirana, a kasnije i banirana. Isto vrijedi za bilo kakav direktan link koji je plaćen. To je jasan stav Googlea, iako je po mom mišljenju promašen. Za njih je savršen.

Ako malo razmislite ima jako jako puno takvih portala i stranica, strašno puno, to u prijevodu znači da bi Google već trebao penalizirati popriličan broj domena, počevši od najposjećenijih. Ali neće jer ima dvostruka pravila. Ima dvostruka pravila jer sam na svojim stranica linka svoje poslovne partnere bez nofollowa, znači plaćeni linkovi. Zatim ima dvostruka pravila jer ne želi penalizirati jake domene, ne želi početi sa onima koji najviše zarađuju od plaćenih linkova i najviše utječu na rezultate pretraživanja, već će radije krenuti sa blogerima i to posebno sa onima koji se bave tematikom tražilica, a koji nisu niti blizu zarade koju vrte ovi najposjećeniji. Još jedanput kako to obično biva, najviše će problema imati obični webmasteri, a najmanje oni koji masno zarađuju prodajom oglasnog prostora. Mislim da bi prvo trebao banirati sam sebe, zatim Yahoo i MSN i zatim prvih 100 najposjećenijih sajtova prema recimo Alexi, nakon što njih sredi onda bi mogao krenuti na ostale.

Vjerujem da će se ova sapunica nastaviti u 2008. godini i da će biti svega.

Zatražite SEO analizu

Komentirajte!